Saturday, July 16, 2016

Liv 52






+

Liv.52 C tot ne apropiem de srbtorile de iarn, iar mncrurile gustoase, dar grele i buturile alcoolice de toate felurile i face vor apariia pe aproape fiecare mas a romnului, scriu despre non soins de produs s m-am gndit n aceast perioad ne poate visage mult bine, protenjndu-ne ficatul de aciunile ale Celor enumerate nocive mai sus. Este Vorba despre Liv.52 Ce este Liv.52 Liv.52 este non supliment alimentar, alctuit Dintr-un complexe de naturale multi-ingrediente, avnd ca aciune protejarea ficatului de aciunea nociv un alcoolului, un medicamentelor, alimentelor i un stresului. buna restabilete funcionare un ficatului prin protejarea parenchimului hépatique i prin stimularea regenerrii celulelor hepatice. Prévine distrugerea membranei celulare un hepatocitului (celula hépatique). buna Ménine funcionare un P450 citocromului (citocrom de implicat n majoritatea proceselor metabolice ale organismului). scurteaz perioada de recuperare i asigur restabilirea rapide d'un hepatice de funciilor n hepatitele infecioase cronice sau aiguë, normaliznd transaminazele. faciliteaz eliminarea un acetaldehidei rapide (metabolit toxique, Intermediar n metabolizarea alcoolului). protejeaz ficatul de aciunea duntoarea un alcoolului. diminueaz activitatea lipotropic n alcoolismul cronic, prevenind ncrcarea gras un ficatului. rol n reglarea colesterolului, lipoproteinelor, fosfolipidelor i trigliceridelor. stimuleaz eliberarea fermenilor biliari. normalizeaz apetitul. Recomandat n prevenirea i Fournisseur de: Traitement: hepatitelor virale aiguë sau cronice boal hépatique de natur alcoolique condiiilor de pré-ciroz i ciroz timpurie toxicitii induse de médicamente, alcool, solveni, metale grele anorexiei i malnutriiei dischineziei biliare steatozei hepatice strilor de grea, balonrii, constipaiei Se poate asocia ca: adjuvant tratamentul antiparazitar la copii adjuvant n n tratamentul cu médicamente hepatotoxice valoros adjuvantes n Timpul BglII i convalescenei prelungite Liv.52 a fost récente nregistrat de ctre intercantonal Bureau pour le contrôle des médicaments, Elveia. une echivalentul FDA américaine. ca fiind non médicament sigur i eficace fr Efecte adverse. Mod de administrare: aduli: 2-3 tablete / zi copii: 1 tableta de dou ori pe zi se poate administra la Copiii cu Hépatite virale ncepnd cu luna 5 un de via. tiri despre Liv.52 Liv.52 este Unul dintre produsele cele mai cercetate pe baz de plante. S-au efectuat 300 de peste studii clinice, multe dublu-orb, pentru observarea aciunii asupra ficatului. Aceste studii s-au realizat de acum aproximativ 50 de ani, atunci cnd a fost descoperit compoziia tabletei. Se Produc aproximativ dou miliarde de tablete anuel de Liv.52. Articolul Consideri util Trimite-l i ti prietenilor: liv 52 chiar este non supliment 100 cu puissant efect réel si Testat de mine cine zice ca e doar placebo. nu pe stie this lume traieste. MIE mi-a regenerat lobul stang al ficatului si va puteti convinge singuri daca sunteti dispusi sa calcati stramb o seara. Exagerati o seara cu putin mai mult alcohol fara liv. si Apoi repetati seara cu liv 52. sa vedeti cat de semnificativ se diminueaza mahmureala. si le chat de tece de repede cu liv Aum plusieurs ani poate 44 sau 45 mamei mele nu i dadea sansa doctorul sa ajung cu ea la Bucuresti. la Fundeni pentru ai visage non EcoGraf si o centigrama. cu LIV 52 traieste si azi si sont 85 de ani. salut suis citit de acest pridus dar separe ca pareriile sint impartite Este bine sa FIE Luat Liv 52 cu Astragalus fortemii de multumiri Alexandru Pina dit: Eu iau liv 52 de doua zile si deja am inceput sa SIMT o schimbare. Dans Ultimul timp simteam o regard de oboseala groaznica. O stare de rau, mai ales dimineata. Greata, somnolenta, moliciune. Nu mai aveam rezistenta la alcohol, dupa o bauta (nu exagerata) imi trebuia 3 zile sa-mi revin. Mentionez ca muncesc foarte mult dans stres si stau Numai en picioare. Inainte sa iau sa Nom de fonds, je suis essai non facut: am baut cu o seara inainte 2 L de vin, totusi naturel, poate de asta un atat de intrat. Dimineata ma simteam rau, normal, atat nu am baut nici de revelion. Am Luat liv52 en combinatie cu farcovit b12 si suis plecat la munca. Culmea, am rezistat binisor. Dupa amiaza am mai Luat o serie si dans jurul Orei 18-19 ma simteam mai bine ca atunci cand eram odihnit si ne baut. Aseara am Luat iar si azi dimineata. La Pranz simteam o moleseala groaznica si o regarder de somn asemanatoare. Acum, ora 16 SIMT o energie puternica iar de somn nici nu incape Vorba. Inainte ma usturau Ochii de la oboseala de parca aveam nisip en ei. Un médecin, client al meu mi-a recomandat o cura de 3 luni cu liv52 si farcovit b12. Dupa suis sa merg la commande un. Pana acum nu am avut Curaj, fiindu-mi frique sa nu Aflu ceva rau. Dupa o zi si jumatate ma SIMT mult mai bine. Eu iau: un liv si non farcovit de trei ori pe zi. Sunt foarte increzator. Am sa revin dupa o perioada sa va Evolutie de despre filé, acum e prea devreme. Am tinut sa va povestesc pt ca eu am simtit o schimbare rapida si vad carcotasi pe aici Eu am 5 zile de cand il iau si deja SIMT o schimbare majora. Senzatia de Greata un trecut si STArea de oboseala si somn sa diminuat considerabil. virus sunt diagnosticata de ci B. Timp de 6 ani am avut dureri dans partea dreapta secunda de secunda. Gastrita eroziva duodenala, fiere scoasa, du côlon iritabil, les bactéries Helicobacter Pylorivesnic balonata si multe regard, intr-un cuvant eram la pamant din punct de vedere digestiv. Orice mancam imi facea rau. Ajungeam cu VOMA en dureri insuportabile. AM Luat urgente LIV DS timp de 3 luni. La inceput mi-a provocat Arsuri mai mari dans partea dreapta, dar dupa 3 sapatamani, o intr-zi m-am trezit fara pic de durere, am inceput din nou sa introduc Alimente la garde renuntasem de 6 h anisi constatat ca nu-mi ère mai rau. nu-mi venea sa cred. Timp de 6 ami am Luat fel fel si de tratamente fara rezultat pana ONU mi-un de extraordinar medic SPU sa iau LIV DS dar nu cand mi-ADUC Aminte ci permanent cu pauza la 3 luni. Va filé cu mana pe inima ma SIMT excelent. Analizele sunt f. bune. Am inceput sa mananc si CEAPA verde si usturoi la garde renuntasem de 10 ani de cand ma operasem de fiere. Aveti incredere dans LIV DS si seminte de dans macinate 1 lGT. dimi / zi cu ONU Pahar de apa. O sa va simtiti excelent. O zi buna Adaug rspuns ONU: Annuler la réponse Social Media Ultimele articole




No comments:

Post a Comment